Lediga jobb Acon AB i Lycksele

Se alla lediga jobb från Acon AB i Lycksele. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Lycksele som finns inom det yrket.

Business Area Manager för affärsområde Cloud

Ansök    Nov 12    Acon AB    Affärsområdeschef
Vill du driva ett affärsområde och utveckla tjänster tillsammans med kul medarbetare på ett företag med höga ambitioner! Inledning: Vi stärker vårt lagbygge och söker just nu en driven affärsområdeschef som trivs att jobba i team och vill ha fullt ansvar för ekonomi, personal och ledning. Vi har ett eget datacenter med både traditionella och cloudbaserade tjänster. På Acon har vi höga ambitioner att nå den absoluta toppen av IT-leverantörer - vi hoppas att... Visa mer
Vill du driva ett affärsområde och utveckla tjänster tillsammans med kul medarbetare på ett företag med höga ambitioner!
Inledning:
Vi stärker vårt lagbygge och söker just nu en driven affärsområdeschef som trivs att jobba i team och vill ha fullt ansvar för ekonomi, personal och ledning. Vi har ett eget datacenter med både traditionella och cloudbaserade tjänster. På Acon har vi höga ambitioner att nå den absoluta toppen av IT-leverantörer - vi hoppas att du vill vara med på vår resa.
Vi arbetar för att ha kul och utvecklas men vi är också riktigt duktiga på det vi gör och håller en hög servicenivå. Det är Acons signum att måna om kunderna och föreslå/återkoppla snabbt med bra lösningar på kundernas beställningar eller frågor. Vi strävar efter att dra nytta och lära av alla våra erfarenheter vilket tillsammans med vår tekniska kompetens gör att vi kan agera proaktivt och erbjuda våra kunder stöd och förslag på förändringar som stödjer just deras verksamhet.
Vi jobbar ständigt för att hitta medarbetarens drivkrafter och har en tydlig strategi för att utveckla medarbetarna inom tekniken men även som människor. Acon ger dig fullt mandat att påverka vad och hur arbetet ska göras i vardagen samt driva utvecklingen inom ditt affärsområde.
Acon har idag 54 anställda på kontor i Lycksele och Umeå och tre affärsområden som leds av affärsområdeschefer. Affärsområdena samverkar mycket i vardagsarbetet och leds av VD. Acon har en stödfunktion med CFO och ekonomi, logistik, personal och marknadsresurser.
Information om tjänsten
Som affärsområdeschef leder du affärsområdet tillsammans med dina medarbetare. Ni sätter mål, utvecklar tjänster, säljer tjänster till nya och befintliga kunder, utvecklar affärerna, driver Acons automation och AI-arbete.
I tjänsten kan det förekomma resor både inom Sveriges gränser men även inom Europa beroende på kund.
Vi söker dig som har:
- Erfarenhet från att leda och utveckla Cloud-tjänster
- Stor förmåga att göra omvärldsanalys
- Gillar ekonomi och vill ta ansvar för budget
- Vill se resultat genom andra men att också bidra själv som en del i teamet
Anställning
Dina arbetstider innefattar dagtid med förtroendetid
Anställningsform: Acon tillämpar normalt provanställning.
Individuell lönesättning tillämpas.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Plats: Lycksele eller Umeå
#jobbjustnu Visa mindre

Kundansvarig Systemtekniker

Vi söker dig som vill driva och utveckla en eller flera av våra kunder med deras IT-miljö. I ansvaret ligger såväl drift och underhåll som utvecklingsarbete av kundens servrar, nätverk, datorer och övrig IT-miljö beroende på din kompetens och det förtroende du skapar hos kunden. Vi arbetar för att ha kul och utvecklas men vi är också riktigt duktiga på det vi gör och håller en hög servicenivå. Det är Acons signum att måna om kunderna och föreslå/återkoppl... Visa mer
Vi söker dig som vill driva och utveckla en eller flera av våra kunder med deras IT-miljö.
I ansvaret ligger såväl drift och underhåll som utvecklingsarbete av kundens servrar, nätverk, datorer och övrig IT-miljö beroende på din kompetens och det förtroende du skapar hos kunden.
Vi arbetar för att ha kul och utvecklas men vi är också riktigt duktiga på det vi gör och håller en hög servicenivå. Det är Acons signum att måna om kunderna och föreslå/återkoppla snabbt med bra lösningar på kundernas beställningar eller frågor.
Vi jobbar ständigt för att hitta medarbetarens drivkrafter och har en tydlig strategi för att utveckla medarbetarna inom tekniken men även som människor. Vi lever för Mästerskap, Mening och Självstyre! Acon ger dig mandat att påverka vad och hur arbetet ska göras i vardagen samt driva utvecklingen inom ditt ansvarsområde.
Acon har idag 55 anställda på kontor i Lycksele, Umeå och Stockholm. Acon ser positivt på kvinnliga sökanden och det finns ett uttalat mål att öka jämställdheten på företaget.
Vi söker dig som gillar att arbeta i team men som även är noggrann och gillar att ta eget ansvar.
Information om tjänsten
I rollen som systemtekniker arbetar man med drift, underhåll och utveckling av kundens IT-miljö. Du kommer arbeta med nätverk och datacenter som baseras på hårdvara från Dell och Cisco. Mjukvarumässigt är det miljöer med Windows Server, Hyper -V, VMWare, , Exchange, Office 365, Active Directory, Veeam m.m.
Acon levererar rätt IT med maximalt värde till sina kunder. Självklart arbetar du effektivt med fokus på det viktigaste - Att kundens situation löser sig.
Vanliga uppgifter du gör i vardagen:
·        Drift och utveckling av kundens IT-miljö.
·        Dialog med kund och användare.
·        Rådgivning internt och externt.
·        Lösa eskalerade incidenter.
·        Lösa komplexa problem i kundernas miljöer.
·        Installation av ny mjuk och hårdvara.
I tjänsten förekommer resor både inom Sveriges gränser men även inom Europa beroende på kund.
Vi söker dig som har:
Erfarenhet av drift och underhåll i Windowsmiljöer och underhåll av nätverk.
Vi ser gärna att du har även har erfarenheter inom dessa områden:
-      Microsoft Exchange.
-      Microsoft .
-      Office 365.
-      Hyper-V.
-      VMware
-      Powershell.
-      Switchade och routade nätverk.
-      Brandväggar.
-      Backupprogramvara
Anställning
Dina arbetstider innefattar dagtid med förtroendetid
Anställningsform: Acon tillämpar normalt provanställning.
Individuell lönesättning tillämpas.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Plats: Umeå eller Lycksele. Visa mindre

Marketing Manager

Ansök    Jan 16    Acon AB Lycksele    Marknadsförare
Om dig Nu söker Acon en marknadsförare/-ansvarig. I rollen som Marketing Manager har du det övergripande ansvaret för att implementera Acons marknadsstrategi och kommunicera våra erbjudanden mot våra huvudsakliga målgrupper för att positionera och bygga Acons varumärke. Du ansvarar för löpande publicering av innehåll i de digitala kanalerna med syfte att generera nya leads och försäljning. Du arbetar även till viss del med omvärldsbevakning samt marknads- ... Visa mer
Om dig
Nu söker Acon en marknadsförare/-ansvarig.
I rollen som Marketing Manager har du det övergripande ansvaret för att implementera Acons marknadsstrategi och kommunicera våra erbjudanden mot våra huvudsakliga målgrupper för att positionera och bygga Acons varumärke.
Du ansvarar för löpande publicering av innehåll i de digitala kanalerna med syfte att generera nya leads och försäljning. Du arbetar även till viss del med omvärldsbevakning samt marknads- och konkurrentanalyser.
Vi söker dig som är tydlig, stabil, noggrann och tar stort eget ansvar där du drivs av att se förbättringar i ditt vardagsarbete.
Du är bra på att samarbeta, är flexibel, stresstålig och har förmågan att se helhetsperspektiv. Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten.
Du delar Acons kärnvärden: Ärlighet, Engagemang, Kvalitet och Ansvar.


Din profil
Vi söker en ambitiös och driven person som har stor förmåga att skapa resultat på egen hand och tillsammans med andra. Viktigt för rollen är att du har en god operativ förmåga, gärna med erfarenhet av att jobba i en snabb föränderlig miljö. Du förväntas vara en del i bolagets utveckling mot att digitalisera och automatisera mer i våra tjänsteleveranser för att skapa värde till befintliga kunder samt locka nya.
Du har god förmåga att jobba inom Adobes Creative Suite eller liknande program för att producera marknadsmaterial. Erfarenhet och kunskap kring programvaror med öppen källkod, exempelvis Wordpress, är meriterande.
Du har en utbildningsbakgrund med någon typ av marknadsinriktning och har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Goda kunskaper i engelska är även ett grundläggande krav.


Dina arbetsuppgifter
Du är ansvarig för all extern kommunikation som sker i det operativa arbetet. Du arbetar nära affärs- och tjänsteutvecklingsteamet för att hela tiden optimera och utveckla Acons digitala säljkanaler kopplat mot de tjänster vi erbjuder.
Som stöd i arbetet har du din närmsta chef som ansvarar för försäljning och kundansvar. Tillsammans bollar ni tankar och prioriteringar i det operativa marknadsarbetet.
I arbetet ingår:
Att följa en marknadsstrategi i linje med företagets affärsstrategi och mål
Att utforma och implementera marknadsaktiviteter
Att driva olika projekt inom marknadsområdet

Vanliga uppgifter du gör i vardagen:
Regelbundna publiceringar av nyheter på vår hemsida och i sociala medier
Framtagande av pressreleaser och nyhetstexter
Optimering av sökordsannonsering
Framtagande av Referenscase och Acon Papers genom kravställning internt

Du arbetar dagligen i Acons ramverk för ärendehantering.


Anställningsvillkor
Anställningsform: Acon tillämpar normalt provanställning.
Individuell lönesättning tillämpas.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Plats: Lycksele eller Umeå.


Ansökningar bearbetas löpande och annonsen kan därför tas bort tidigare än sista ansökningsdag.


Om Oss
Vi på Acon arbetar för att ha kul och utvecklas, men vi är också riktigt duktiga på det vi gör!
Acon levererar rätt IT med maximalt värde till sina kunder och för att göra det ser vi våra kunder mer partners än kunder.
Vi söker dig som älskar att vara spindeln i nätet mellan vår organisations olika team för att säkerställa att våra tjänster presenteras på ett optimalt sätt.
Din resa hos oss börjar med vår inskolning, där du får lära känna Acon och dina kollegor.
Acon är idag 55 st anställda och vi har kontor i Lycksele, Umeå och Stockholm. Acon ser positivt på kvinnliga sökanden och det finns ett uttalat mål att öka jämställdheten på företaget. Visa mindre

Service Desk - Supporttekniker

Vi på Acon arbetar för att ha kul och utvecklas, men vi är också riktigt duktiga på det vi gör! Vi söker dig som gillar att vara i kontakt med kunden, att sätta sig in i kundens situation och lösa deras behov. Om du är sugen på att utvecklas inom företaget kommer du få goda förutsättningar för det. Det finns tydliga steg i organisationen, där Service Desk är en naturlig plats att börja din resa på.Acon är ett företag som växer för varje år som går och just... Visa mer
Vi på Acon arbetar för att ha kul och utvecklas, men vi är också riktigt duktiga på det vi gör! Vi söker dig som gillar att vara i kontakt med kunden, att sätta sig in i kundens situation och lösa deras behov. Om du är sugen på att utvecklas inom företaget kommer du få goda förutsättningar för det. Det finns tydliga steg i organisationen, där Service Desk är en naturlig plats att börja din resa på.Acon är ett företag som växer för varje år som går och just nu är vi 45 anställda fördelat på kontor i Lycksele, Umeå och Stockholm.Acon ser positivt på kvinnliga sökanden och det finns ett uttalat mål att öka jämställdheten på företaget.Acon har varit med på VAs lista för ”Superföretag” 3 år i rad och även varit nominerad till DI Gasell. Har grundläggande teknisk kunskap inom hårdvara och mjukvara. Du bör ha kunskap i Microsofts standardprodukter och det är meriterande om du har erfarenhet av Apples produkter. I arbetet behöver du kunna kommunicera tydligt och professionellt i tal och skrift på både svenska och engelska. Vi söker dig som är tydlig, stabil, noggrann och gillar att ta eget ansvar. Vi vill att du drivs av att se förbättringar i ditt vardagsarbete. Du är bra på att samarbeta, är flexibel, stresstålig och har förmågan att se helhetsperspektiv. Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten.Du delar Acons kärnvärden: Ärlighet, Engagemang, Kvalitet och Ansvar Till Service Desk kan användarna vända sig med alla IT-relaterade frågor, incidenter och beställningar. Din uppgift är att se till att kunden är nöjd. Detta innebär att du löser kundens incidenter eller driver ärendet vidare för kundens räkning. Det finns rutiner och tydliga riktlinjer som stöd.Acon levererar rätt IT med maximalt värde till sina kunder. Detta innebär bland annat att du inte arbetar utifrån krav på hur lång tid ett ärende får ta. Självklart arbetar du effektivt men det viktigaste är att kundens situation löser sig.Du arbetar dagligen i Acons ramverk för ärendehantering. Där jobbar du med incidenter, förfrågningar, och beställningar. Vanliga uppgifter du gör i vardagen:• Svara på allmänna IT-frågor.• Ta emot och hantera beställningar.• Lösa akuta fel på PC eller MAC.• Lösa akuta fel på skrivare, kassasystem, tablets mm. • Eskalera ärenden vidare inom Acon.• Utföra tekniska installationer hos kund.Acon har kunder som är etablerade i andra länder, så samtal på engelska är en del av vardagen.Dina arbetstider innefattar kvällar och helger men det är teamet tillsammans som sätter schemat och där har du möjlighet att anpassa tiderna. Visa mindre

Systemtekniker

Ansök    Sep 5    Acon AB Lycksele    Nätverkstekniker
Vi på Acon arbetar för att ha kul och utvecklas, men vi är också riktigt duktiga på det vi gör! Vi söker dig som gillar att vara i kontakt med kunden, att sätta sig in i kundens situation och lösa deras behov. Din resa hos oss börjar med vår inskolning, där får du lära känna Acon och dina kollegor.Acon är idag 45st anställda och huvudkontoret ligger i Lycksele. Kontor finns även i Umeå och Stockholm. Acon ser positivt på kvinnliga sökanden och det finns et... Visa mer
Vi på Acon arbetar för att ha kul och utvecklas, men vi är också riktigt duktiga på det vi gör! Vi söker dig som gillar att vara i kontakt med kunden, att sätta sig in i kundens situation och lösa deras behov. Din resa hos oss börjar med vår inskolning, där får du lära känna Acon och dina kollegor.Acon är idag 45st anställda och huvudkontoret ligger i Lycksele. Kontor finns även i Umeå och Stockholm. Acon ser positivt på kvinnliga sökanden och det finns ett uttalat mål att öka jämställdheten på företaget.Vi söker dig som har:Erfarenhet av drift och underhåll i Windowsmiljöer (Windows server 2012/2016).Erfarenhet av drift och underhåll av Windows klienter (Windows 7,8 och 10)Vi ser gärna att du har även har erfarenheter inom dessa områden:- Microsoft Exchange.- Microsoft .- Office 365.- Hyper-V.- Powershell.- Linux.- Switchade och routade nätverk.- Brandväggar.- Backupprogramvara t.ex. Veeam.Vi söker dig som är tydlig, stabil, noggrann och gillar att ta eget ansvar. Vi vill att du drivs av att se förbättringar i ditt vardagsarbete. Du är bra på att samarbeta, är flexibel, stresstålig och har förmågan att se helhetsperspektiv. Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten.Du delar Acons kärnvärden: Ärlighet, Engagemang, Kvalitet och Ansvar.Som systemtekniker på Acon arbetar du dedikerat mot en eller flera av våra kunder i ett team.I rollen som systemtekniker arbetar man med drift, underhåll och utveckling av kundens IT-miljö. Du kommer arbeta med nätverk och datacenter som baseras på hårdvara från Dell och Cisco. Mjukvarumässigt är det miljöer med Windows Server, , Exchange, Office 365, Active Directory, Veeam m.m.Acon levererar rätt IT med maximalt värde till sina kunder. Självklart arbetar du effektivt med fokus på det viktigaste - Att kundens situation löser sig.Du arbetar dagligen i Acons ramverk för ärendehantering.Vanliga uppgifter du gör i vardagen:• Drift och utveckling av kundens IT-miljö.• Rådgivning internt och externt.• Lösa eskalerade incidenter.• Lösa komplexa problem i kundernas miljöer.• Installation av ny mjuk och hårdvara.Acon har kunder som är etablerade i andra länder, så samtal på engelska är en del av vardagen.I tjänsten förekommer resor, 1–2 kundmöten per månad beroende på kund.Dina arbetstider innefattar dagtid med förtroendetid, det är teamet tillsammans som sätter veckoplanen och där har du möjlighet att anpassa tiderna. Visa mindre

Service Desk - Supporttekniker

Till Service Desk kan användarna vända sig med alla IT-relaterade frågor, incidenter och beställningar. Din uppgift är att se till att kunden är nöjd. Detta innebär att du löser kundens incidenter eller driver ärendet vidare för kundens räkning. Det finns rutiner och tydliga riktlinjer som stöd. Acon levererar rätt IT med maximalt värde till sina kunder. Detta innebär bland annat att du inte arbetar utifrån krav på hur lång tid ett ärende får ta. Självkla... Visa mer
Till Service Desk kan användarna vända sig med alla IT-relaterade frågor, incidenter och beställningar. Din uppgift är att se till att kunden är nöjd. Detta innebär att du löser kundens incidenter eller driver ärendet vidare för kundens räkning. Det finns rutiner och tydliga riktlinjer som stöd.

Acon levererar rätt IT med maximalt värde till sina kunder. Detta innebär bland annat att du inte arbetar utifrån krav på hur lång tid ett ärende får ta. Självklart arbetar du effektivt men det viktigaste är att kundens situation löser sig.

Du arbetar dagligen i Acons ramverk för ärendehantering. Där jobbar du med incidenter, förfrågningar, och beställningar.

Vanliga uppgifter du gör i vardagen:
• Svara på allmänna IT-frågor.
• Ta emot och hantera beställningar.
• Lösa akuta fel på PC eller MAC.
• Lösa akuta fel på skrivare, kassasystem, tablets mm.
• Eskalera ärenden vidare inom Acon.

Acon har kunder som är etablerade i andra länder, så samtal på engelska är en del av vardagen.

Dina arbetstider innefattar kvällar och helger men det är teamet tillsammans som sätter schemat och där har du möjlighet att anpassa tiderna.


Har grundläggande teknisk kunskap inom hårdvara och mjukvara. Du bör ha kunskap i Microsofts standardprodukter och det är meriterande om du har erfarenhet av Apples produkter. I arbetet behöver du kunna kommunicera tydligt och professionellt i tal och skrift på både svenska och engelska.

Vi söker dig som är tydlig, stabil, noggrann och gillar att ta eget ansvar. Vi vill att du drivs av att se förbättringar i ditt vardagsarbete. Du är bra på att samarbeta, är flexibel, stresstålig och har förmågan att se helhetsperspektiv. Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten.

Du delar Acons kärnvärden: Ärlighet, Engagemang, Kvalitet och Ansvar


Vi på Acon arbetar för att ha kul och utvecklas, men vi är också riktigt duktiga på det vi gör! Vi söker dig som gillar att vara i kontakt med kunden, att sätta sig in i kundens situation och lösa deras behov. Om du är sugen på att utvecklas inom företaget kommer du få goda förutsättningar för det. Det finns tydliga steg i organisationen, där Service Desk är en naturlig plats att börja din resa på.

Acon är ett företag som växer för varje år som går och just nu är vi 45 anställda fördelat på kontor i Lycksele, Umeå och Stockholm.

Acon ser positivt på kvinnliga sökanden och det finns ett uttalat mål att öka jämställdheten på företaget.

Acon har varit med på VAs lista för ”Superföretag” 3 år i rad och även varit nominerad till DI Gasell. Visa mindre

Service Manager – Kundansvarig

Ansök    Mar 21    Acon AB Lycksele    IT-strateg
Om dig Vi söker dig som har: Har hög servicenivå, tekniskt och affärsmässigt intresse, vilket är av största vikt för att skapa förtroende hos kunder och kunna se helheten i vad som skapar värde för kunden. Det är ett krav att du har erfarenhet av att jobbat mot större kunder och haft liknande ansvar sedan tidigare, som att leda och motivera investeringar eller nya tekniker inför beslutsfattare. Det är även meriterande om du har erfarenhet ifrån butiksb... Visa mer
Om dig

Vi söker dig som har:

Har hög servicenivå, tekniskt och affärsmässigt intresse, vilket är av största vikt för att skapa förtroende hos kunder och kunna se helheten i vad som skapar värde för kunden.
Det är ett krav att du har erfarenhet av att jobbat mot större kunder och haft liknande ansvar sedan tidigare, som att leda och motivera investeringar eller nya tekniker inför beslutsfattare.
Det är även meriterande om du har erfarenhet ifrån butiksbranschen eller mot IT Bolag där många av Acons kunder är verksamma.
Det är även meriterande om du har kunskaper inom ITIL, ISO 20000 eller ISO 27000.
Det är en bonus om du har ett eget etablerat nätverk från IT-marknaden mot butikskedjor eller medelstora företag som behöver en outsourcad IT-avdelning.
Vi ser att du är drivs av hög kundnöjdhet och leveransprecision.
Vi söker dig som är tydlig, stabil, noggrann och tar stort eget ansvar.
Vi vill att du drivs av att se förbättringar i ditt vardagsarbete och mot kund.
Du är bra på att samarbeta, är flexibel, stresstålig och har förmågan att se helhetsperspektiv.
Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten.

Du delar Acons kärnvärden: Ärlighet, Engagemang, Kvalitet och Ansvar.

Din profil
MERITERANDE
IT Strategi, Försäljningsvana, Kundansvar
ITIL Foundation
Kundanalys - utveckla kunden inom IT
IT-konsultuppdrag, erfarenhet
Datakommunikation
Språk
Engelska

Dina arbetsuppgifter
Är du serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus?

Information om tjänsten
Som Service Manager är det din uppgift att ta hand om Acons befintliga eller nya kunder, vilket kan vara företag i miljardklassen.
Du har stenkoll på kundens läge idag och var de är på väg.
Du ingår i ett team med andra Service Managers där ni hjälper varandra att utveckla kunderna och vår leverans.
Du tillsammans med tekniskt ansvarig för kunden bildar kundteamet och tillsammans sköter ni den primära kontakten med kunden.
Du bevakar vår leverans dagligen – vi kallar det vardagskoll.
Din kontakt med kunden sker med utsedd kontaktperson och du hjälper kunden tillsammans med tekniskt ansvarig att utveckla deras IT på strategisk nivå.
Din roll innefattar även ett ekonomiskt ansvar där du säkerställer att kunden är lönsam och håller kunden informerad om Acons eller 3:e parts lösningar och tjänster som skapar högt värde.
Ditt ansvar är även att sköta åter, mer och nyförsäljning på kunden genom nya funktioner, tjänster och produkter. SLA uppfyllnad eller tvist hamnar också under ditt ansvar.
Acon levererar rätt IT med maximalt värde till sina kunder och vi jobbar som partners tillsammans med våra kunder.

Du arbetar dagligen i Acons ramverk för ärendehantering.

Vanliga uppgifter du gör i vardagen:
- Regelbundna avstämningar med kund, via telefon, videokonferens eller fysiska möten
- Rådgivning av kunden så att de genom IT får en positiv affärs och teknisk utveckling med befintliga, nya tjänster och produkter.
- Vardagskoll – Överblick och koll på att kundens ärenden hanteras enligt förvänta internt och mot 3:e part. Uppfyllande av SLA.
- Analysera och ge förslag på tekniska förbättringar hos kund
- Förnya och sälja in nya avtal, tjänster och produkter.
- Sammanställa och rapportera ärenden för kund och analysera förbättringsmöjligheter.
- Regelbunden kontakt med kund vad gäller stöd, reklamation och utveckling
- Påvisa inom vilka områden Acon tillför och tillfört värde för kunden.
Du arbetar dagligen i Acons ramverk för ärendehantering.

Om anställningsvillkoren

Anställningsform: Acon tillämpar normalt provanställning.
Individuell lönesättning tillämpas.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Plats: Lycksele, Umeå eller Stockholm

Om Oss
Vi på Acon arbetar för att ha kul och utvecklas, men vi är också riktigt duktiga på det vi gör! Vi söker dig som verkligen gör allt för att leva upp till kunds förväntan på de tjänster som vi levererar. Du kommer att jobba i nära kontakt med befintliga och nya kunder. Du älskar att vara spindeln i nätet som jobbar i nära dialog med kund och mot vår organisations olika team för att säkerställa att vår leverans görs med hög precision och enligt avtal.

Din resa hos oss börjar med vår inskolning, där får du lära känna Acon och dina kollegor.

Acon är idag 44 st anställda och vi har kontor i Lycksele, Umeå och Stockholm. Acon ser positivt på kvinnliga sökanden och det finns ett uttalat mål att öka jämställdheten på företaget.

www.acon.se Visa mindre